Մարզպետի աշխատակազմ
Կառուցվածք
ՀՀ Արմավիրի մարզպետի աշխատակազմի կառուցվածքի գծապատկերը
ՀՀ Արմավիրի մարզպետի աշխատակազմի հաստիքացուցակը
ՀՀ Արմավիրի մարզպետի աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայության պաշտոնների անվանացանկը
Մարիամ Առուշանյան
Փաստաթղթաշրջանառության բաժնի պետ
(+374 237) 2 08 56
Կենսագրություն
1990-1994 թթ. սովորել և ավարտել է ԵԽԱԱՊՄԻ-ը՝ ստանալով ն/դ մանկավարժության և հոգեբանության դաստիարակի որակավորում։
1994-1999 թթ. աշխատել է արմավիր քազաքի թիվ 10 գիշերօթիկ մ/մանկապարտեզում որպես փոխարինող դաստիարակ։
1999-2000 թթ. աշխատել է ՀՀ Արմավիրի մարզպետարանի աշխատակազմի ընդհանուր բաժնում որպես առաջատար մասնագետ։
2000-2002 թթ. աշխատել է ՀՀ Արմավիրի մարզպետարանի աշխատակազմի ընդհանուր բաժնում որպես գլխավոր մասնագետ։
24.02.2003 թ. աշխատում է ՀՀ Արմավիրի մարզպետարանի աշխատակազմի ընդհանուր բաժնում որպես բաժնի պետ։
Գործառույթներ / իրավասություններ
Բաժնի պետը`
ա) կազմակերպում է Քարտուղարությունում համապատասխանաբար առանձին մատյաններում նախապես գրանցված Մարզպետի որոշումների ու կարգադրությունների, Աշխատակազմի ղեկավարի համապատասխան հրամանների նախագծերի խմբագրման աշխատանքները.
բ) իրականացնում է Մարզպետի որոշումների և կարգադրությունների, Աշխատակազմի ղեկավարի համապատասխան հրամանների նախագծերի սահմանված ժամկետում նախապատրաստելու և համապատասխան կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարների հետ համաձայնեցման աշխատանքները.
գ) ապահովում է Մարզպետի որոշումների և կարգադրությունների, Աշխատակազմի ղեկավարի համապատասխան հրամանների նախագծերի Մարզպետարանի գործավարության կարգով սահմանված ժամկետում նախապատրաստումը և Աշխատակազմի ղեկավարին ներկայացումը.
դ) իրականացնում է Մարզպետարանի գործավարության կարգով նախատեսված համապատասխան նյութերը զետեղելու և Մարզպետի յուրաքանչյուր որոշման և կարգադրության համար գործ կազմելու աշխատանքները.
ե) իրականացնում է Մարզպետի որոշումների և կարգադրությունների հաշվառումը և ապահովում դրանց պատճենահանումը և առաքումը` համաձայն նախագիծը ներկայացնողի կողմից նշված հասցեատերերի ցանկի.
զ) տրամադրում է Մարզպետի որոշումների ու կարգադրությունների, մարզխորհրդի նիստերի և խորհրդակցությունների օրակարգերի բազմացված օրինակները Աշխատակազմի տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնին` Մարզպետարանի ինտերնետային կայքում տեղակայելու համար.
է) ապահովում է մարզխորհրդի նիստերի, Մարզպետի, Մարզպետի տեղակալների, Աշխատակազմի ղեկավարի, Աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալի մոտ անցկացվող խորհրդակցությունների արձանագրությունները նրանց կողմից ստորագրվելուց հետո քաղվածքների ձևով և համակարգչային ցանցով (առկայության դեպքում) հասցեատերերին ուղարկելը.
ը) Աշխատակազմի տեղական ինքնակառավարման և հանրապետական գործադիր մարմինների հարցերով վարչության հետ համատեղ կատարում է մարզխորհրդի նիստերի սպասարկման, օրակարգի նախապատրաստման և ըստ հասցեականության առաքման աշխատանքները.
թ) արձանագրում և առանձնացված հաշվառում է մարզխորհրդի նիստերը, Մարզպետի, Մարզպետի տեղակալների, Աշխատակազմի ղեկավարի, Աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալի մոտ անցկացվող խորհրդակցությունները.
ժ) ապահովում է Աշխատակազմում մուտք եղած ամբողջ պաշտոնական և ոչ պաշտոնական թղթակցության համապատասխան մտից մատյանում և ապարատածրագրային միջոցներով (առկայության դեպքում), իսկ քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումները և բողոքները առանձին գրանցամատյանում գրանցելու աշխատանքների կատարումը.
ժա) գրանցում է Հայաստանի Հանրապետության Նախագահից, Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի աշխատակազմից, Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովից, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունից, Հայաստանի Հանրապետության վարչապետից, Հայաստանի Հանրապետության նախարարություններից, գերատեսչություններից և պաշտոնական մարմիններից ստացված թղթակցությունները և հանձնում Աշխատակազմի ղեկավարին անմիջապես` Մարզպետին արտահերթ զեկուցելու համար.
ժբ) ստացված փաստաթղթերը Մարզպետի կամ Աշխատակազմի ղեկավարի կողմից մակագրվելուց հետո մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում առաքում է հասցեատերերին.
ժգ) օրենքով սահմանված կարգով ոչնչացնում է անստորագիր նամակները.
ժդ) վերահսկողություն է իրականացնում քաղաքացիներից ստացված առաջարկությունների, դիմումների ու բողոքների կատարման ընթացքի նկատմամբ.
ժե) գրանցում է ձևաթղթերի վրա տպագրված և ստորագրված գրությունները համապատասխան ելից մատյանում, կատարում հեռագրերի հաշվառում և առաքում հասցեատերերին.
ժզ) ապարատածրագրային միջոցներով (առկայության դեպքում), զուգահեռ նաև մատյանների օգնությամբ վերահսկողություն է իրականացնում Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի որոշումների, Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի հրամանագրերի և կարգադրությունների, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության, Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի որոշումների, Հայաստանի Հանրապետության Նախագահից, Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի աշխատակազմից, Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովից, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունից, Հայաստանի Հանրապետության վարչապետից, Հայաստանի Հանրապետության նախարարություններից և գերատեսչություններից ստացված գրությունների, այլ պաշտոնական գրությունների պահանջների, Մարզպետի որոշումների և կարգադրությունների, մարզխորհրդի նիստերի, Մարզպետի, Մարզպետի տեղակալների, Աշխատակազմի ղեկավարի, Աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալի մոտ անցկացված խորհրդակցությունների արձանագրություններով տրված հանձնարարականների և առաջարկությունների կատարման նկատմամբ.
ժէ) Աշխատակազմի արխիվ է հանձնում մշտական և ժամանակավոր պահպանման ենթակա նախորդ տարվա գործավարական բոլոր փաստաթղթերը, Մարզպետի որոշումների և կարգադրությունների, Աշխատակազմի ղեկավարի հրամանների գործերը, մարզխորհրդի նիստերի, Մարզպետի, Մարզպետի տեղակալների, Աշխատակազմի ղեկավարի, Աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալի խորհրդակցությունների արձանագրությունները` դրանք սահմանված կարգով մշակելուց հետո, և ապահովում ընդունման և հաշվառման աշխատանքները.
ժը) նախապատրաստում և պահպանում է Մարզպետարանի փաստաթղթերը` հետագայում սահմանված կարգով պետական արխիվ հանձնելու համար.
ժթ) Աշխատակազմի ղեկավարի կամ Քարտուղարության պետի թույլտվությամբ իրականացնում է արխիվային փաստաթղթերի մատչելիությունը.
ի) ապահովում է Մարզպետարանում գործավարության ճշգրիտ վարումը.
իա) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումները և բողոքները օպերատիվ և արդյունավետ քննարկելու ու օրենսդրությանը համապատասխան հնարավոր լուծումներ տալու նպատակով Մարզպետարանում քաղաքացիների ընդունելության կարգին համապատասխան կազմակերպում է քաղաքացիների ընդունելությունը Մարզպետի մոտ.
իբ) ապահովում է ընդունելության ընթացքում բարձրացված հարցերի քննարկման արդյունքների մասին համապատասխան մարմինների և զանգվածային լրատվության միջոցներով շաբաթական, ամսական, եռամսյակային և կիսամյակային հաշվետվությունների հրապարակումը.
իգ) յուրաքանչյուր եռամսյակի վերջին աշխատանքային օրը Մարզպետին է ներկայացնում ամփոփ տեղեկանք` Մարզպետարանում ստացված քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների ու բողոքների կատարման ընթացքի մասին.
իդ) Մարզպետարանում փաստաթղթաշրջանառության ծավալի հաշվառումը և փաստաթղթահոսքի վերլուծության արդյունավետությունը փաստաթղթերի պահանջների կատարումից հետո, ըստ բովանդակության և տեսակի պահպանումն ապահովելու նապատակով նախապատրաստում և սահմանված կարգով հաստատմանն է ներկայացնում Մարզպետարանի գործերի անվանացանկը.
իե) ապահովում է Մարզպետարանում ծառայողական բնույթի նյութերի սահմանված կարգով համակարգչային տեքստերի կազմման և պատճենահանման աշխատանքների նկատմամբ հսկողությունը.
իզ) հսկողություն է իրականացնում Մարզպետարանից առաքվող Մարզպետի, Մարզպետարանի, Աշխատակազմի ղեկավարի, Մարզպետի որոշումների ու կարգադրությունների պաշտոնական ձևաթղթերի հաշվառման աշխատանքների իրականացման նկատմամբ.
իէ) հսկողություն է իրականացնում էլեկտրոնային կապով պաշտոնական տեղեկատվության ստացման և առաքման աշխատանքների իրականացման նկատմամբ.
իը) Քարտուղարության պետի հանձնարարությամբ քննարկում է քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումներն ու բողոքները, ինչպես նաև պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման և այլ մարմինների գրությունները, լուծելով դրանց ընթացքը օրենքով սահմանված կարգով.
իթ) Քարտուղարության պետի հանձնարարությամբ ապահովում է Բաժնի առջև դրված գործառույթներից և խնդիրներից բխող իրավական ակտերի նախագծեր, առաջարկություններ, եզրակացություններ, այլ փաստաթղթեր նախապատրաստելը, ինչպես նաև դրանց վերաբերյալ մեթոդական պարզաբանումներ և ուղեցույցեր մշակելը.
իժ) Քարտուղարության պետին առաջարկություններ է ներկայացնում՝ իր ենթակայության տակ գտնվող քաղաքացիական ծառայողներին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով արտահերթ ատեստավորելու, վերապատրաստելու, կարգապահական տույժի ենթարկելու և խրախուսելու վերաբերյալ.
լ) ատեստավորումից առնվազն երկու շաբաթ առաջ ներկայացնում է իր անմիջական ենթակայության տակ գտնվող քաղաքացիական ծառայողների ծառայողական բնութագրերը.
լա) համապատասխան առաջարկություններ է ներկայացնում Բաժնի քաղաքացիական ծառայողների բացակայության դեպքում նրան փոխարինելու մասին.
լբ) Քարտուղարության պետի հանձնարարությամբ կատարում է քաղաքացիների ընդունելություն.
լգ) Քարտուղարության պետին է ներկայացնում Բաժնի աշխատանքային ծրագրերը.
լդ) այլ մարմիններից, պաշտոնատար անձանցից ստանում է Բաժնի առջև դրված գործառույթների և խնդիրների իրականացման հետ կապված անհրաժեշտ տեղեկատվություն և նյութեր.
լե) ստորագրում է Բաժնի անունից պատրաստվող փաստաթղթեր.
լզ) Բաժնի լիազորությունների շրջանակներում նախապատրաստում է առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկուցագրեր և այլ գրություններ.
լէ) Քարտուղարության պետին, ըստ անհրաժեշտության, ներկայացնում է առաջարկություններ՝ Բաժնի աշխատանքներին մասնագետներ, փորձագետներ, գիտական հաստատությունների ներկայացուցիչներ ներգրավելու, ինչպես նաև աշխատանքային խմբեր կազմավորելու համար.
լը) Բաժնի առջև դրված գործառույթների և խնդիրների իրականացման հետ կապված, ինչպես նաև Քարտուղարության պետի գիտությամբ, կարող է հրավիրել խորհրդակցություններ՝ դրանց մասնակից դարձնելով համապատասխան մարմինների պաշտոնատար անձանց, մասնագետների, փորձագետների.
լթ) ըստ անհրաժեշտության ներկայացնում է համապատասխան զեկուցումներ՝ իր կողմից սպասարկվող ոլորտին առնչվող համապատասխան մարմիններում, ինչպես նաև պաշտոնատար անձանց կողմից կատարվող աշխատանքների վիճակի մասին.
լժ) իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ լիազորություններ։
Բաժնի պետն ունի Օրենքով, այլ իրավական ակտերով նախատեսված այլ իրավունքներ (սոցիալական երաշխիքներ) և կրում է այդ ակտերով նախատեսված այլ պարտականություններ (սահմանափակումներ)։